[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 30., Sze, 14:37:22 CET

Sziasztok!

Van egy nagy hideg szoba, aminek problémás a fűtése, párszor már
nekifutottam a témának, itt az új verzió:

Arra gondoltam, mennyire lenne gáz szobán belül szobát csinálni? Mondjuk
egy 4x5 méteres szobában építeni 5x5 centis lécekből egy 3x3x2 méteres
kockát, és azt körbeszigetelni? A kocka-rács anyaga nem kerülne sokba,
mezőgazdasági fóliával lehetne falakat létrehozni, és már csak egy olcsó
hőszigetelő kellene.

Ez a kérdés, mi az olcsó hőszigetelő? Lehetne egymásra rakni valamivel
megtöltött sittes zsákokat. Mondjuk összegyűrt papír, vagy géprongy
lehetne benne. Tudom, eléggé igénytelenül hangzik ez az egész, de ha
minden jól megy, elvileg csak a következő 2-3 hónapra kell.

Van jobb ötletetek?

A végén csak beállítanék egy elektromos hősugárzót, ha jól sikerülne a
hőszigetelés, alig kellene fűteni, az is lehet, hogy egy ember a saját
testével kifűtené.

--

Gábor