[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 30., Sze, 14:51:37 CET

A túl bio dolgokkal az a bajom, hogy nem akarok kullancsot, patkányt,
pókokat.

Na igen, a légcsere. Ha kivinném egy ventilátorral a külső szobába,
akkor ott hamar nagy tócsa lenne. Meg kihűlne a belső szoba. Egy rendes
rekuperátor meg biztos van egy százas.
Igaz, azt később még lehet használni máshol.

Gábor