[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 30., Sze, 22:20:46 CET

Erre is gondoltam, de nem vagyok benne biztos.

Most anélkül, hogy a kiszámolásával gatyáznék, szerintem egy olyan 5kW
biztos kéne abba a szobába. A belmagasság nagy, a padlásfödém nincs
szigetelve, az ablakok lehetnek 100 évesek is (tényleg), és ez az a
szoba, amiről tavaly írtam, hogy egy kétszárnyú ajtaja van egy másik,
nem fűtött szobára, valamint egy közös cserépkályhája. Tavaly is már meg
akartam oldani, de aztán sikerült elsunnyogni a dolgot. Viszont sanszos,
hogy idén nem úszom meg.

Szóval az 5kW talán még nem is elég oda. De ha 5kW-ot járatnék napi 20
órát, az 100kWh/nap, ha még kell idén 2,5 hónapot fűteni, az 300 ezer
pénz! De ha tévedtem, és elég csak 4kW, akkor is állati sok. A sátor meg
lehet, hogy 20-30-ból meglenne.

De asszem a pára lesz itt a kulcs, ami miatt a sártor sem jó.
Tavaly volt, hogy ott aludtam a padlón egy szivacson, 1-2 nap alatt
simán csatakosra ázott alatta, és bepenészedett.

Gábor