[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2015. Feb. 5., Cs, 01:25:41 CET

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni egy ügyben, ami nem illik éppen a lista témakörébe.
1978-ban építő táboroztam az osztályommal Csillebércen. Úgy gondoltuk,
az utolsó középiskolai év után, még együtt töltünk egy időt a nyáron.
Erre ez tökéletesen megfelelt. Székeket, épületeket mázoltunk. De nem is
ez a lényeg. Megismerkedtem egy akkor még általános iskolás lánnyal,
akivel később hosszasan leveleztünk. Aztán, ahogy az lenni szokott,
elmaradtak a levelek. Több mint 35 év telt el azóta. Már évek óta
motoszkál bennem a gondolat, hogy vajon mi lehet vele. Hogyan
alakulhatott az élete? Jó lenne megtalálni, de hogyan? Csak az akkori
címét és a leánykori nevét tudom. Ráadásul nem szeretnék hirtelen,
minden infó nélkül berontani az életébe, hiszen nem tudhatom, okoznék-e
valamilyen problémát.
Ez volt a hosszabb verzió. Mindez röviden: hogyan lehet ma kis hazánk
túlsó felén megtalálni egy hölgyet, akinek csak a lánykori neve,
valamint évtizedekkel régebbi címe ismert? Orosháza volt az akkori
lakhelye.

Misi

---