[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Feb. 5., Cs, 07:30:39 CET

Az iwiw nagyon jó volt erre (nekem is sikerült pár régi ismerőst így
megtalálnom). A faszbuk már kevésbé, ott kevesebb jellemzőt tudsz
megadni (nekem legalábbis nem nagyon szokott sikerülni).

Ad absurdum, azt próbáltad, hogy egyszerűen ráguglizol? Néha meglepő
módon bejön. (név, lakcím, iskola, stb. - külön-külön keresve, majd
finomítani a kereséseket.)

Egyébiránt pedig Vajk ötlete is kiváló.

Károly