[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Feb. 5., Cs, 21:45:11 CET

Küldj neki egy levelet arra a címre, a feladóhoz a saját adataiddal. Ha
a szülei mondjuk ott élnek még, majd átadják neki, ha meg valaki tök
más, akkor visszahozza a posta, hogy címzett ismeretlen.
Esetleg mindezt ajánlottan, és akkor nem rakják ki a házban a postaládák
tetejére, ha már nincs ott a neve kiírva.

Gábor