[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 07:39:41 CET

Sziasztok!

Lehet, hogy most elkanyarodunk a témától?
Gyerekkoromban a faluban a kukoricaszárat hívták kórónak. Levelek nélkül.
A leveleket lerágták a marhák. (Marha = szarvasmarha.)

A mondatról meg nekem a "Láttam én már karón varjút!" közmondás jutott
eszembe.

Vagy az egész kódolva volt és én teljesen másra gondoltam?

Üdv. Tibi