[Epitesz-barkacs] Konyhai elszívó tuning

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 09:43:38 CET

Nem tudom. De az olajszűrő elég jól működik a cuccban és rendszeresen
cserélem is. Nem mondom, hogy nincs benne olaj, kb 10 év használat után
kipucoltam, de alig volt az elszívó belsejében kosz. Mondjuk más kérdés,
hogy miért 10 év után kezdek töprengeni a dolgon, de hát vannak dolgok,
amik várhatnak :-)

Szabolcs