[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 10:11:51 CET

Itt egy cikk:

http://www.theguardian.com/technology/2015/jan/22/barrett-brown-trial-warns-dangerous-precedent-hacking-sentencing

A lenyege:
Gallagher warned that the long sentence would nonetheless set a precedent
for journalists. “Basically,” he said, “if you share a link to publicly
available material without knowing what’s in it – maybe it could contain
stolen credit card info – you could be prosecuted.”

Tehat kozzeteszel egy linket, es kiderul hogy a link illegalis tartalomra
mutat (pl lopott bankkartyaszamok, vagy bolt ahol kabszert lehet venni)
akkor buncselekmenyt kovettel el. Ha nem tudtal rola hogy azon a linken
ilyenek vannak, az nem ved meg.

Vajk