[Epitesz-barkacs] Dreamzone matrac

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Feb. 6., P, 12:08:18 CET

A Jysk kamuakciókat rendez, ez a saját vélemény-nyilvánításom.
Úgy vannak belőve véleményem szerint az árak, hogy a normál áron senki
se vegye meg, csak esetleg egy-két hülye, az akciós árak meg afölött
vannak kicsivel, amit tényleg megér a termék, de hát akciós. Érdemes pár
hónapig figyelni a szórólapjukat, szerintem az összes termék akcióssá
válik rövid időn belül, ez így cirkulál körbe-körbe.

Nézd meg az irodaszékeket. Nem találsz egyet sem, ami bőr borítású
lenne, mégis van (nem nézek utána, csak fejből mondom kb.) 10-60 ezerig.
A mechanikája lényegében egyforma, csak a design és az ár változik.
Vegytiszta marketing manipuláció véleményem szerint az egész cég.

Gábor