[Epitesz-barkacs] nem kifejezetten ideillő téma

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 15:17:20 CET

Karoly Kovacs wrote:
> Lehet csűrni-csavarni a dolgokat, lehet vigéckedni, de szerintem jobb
> az óvatosság, mielőtt nagyon meglepődne az ember. Mifelénk is
> történtek már "furcsa" esetek, szerintem Mo-on is.

jó, akkor az óvatosságnak azt a szintjét tudom javasolni, hogy egyáltalán nem
kell a témára reagálni. Abból baj nem lehet. :-)

Az rohadtul meglepne, ha van egy tök lámer valaki, mint én, aki lát valamit,
rákérdez, megmondják neki, használni úgyse tudja, de mégis elkapnák valami
mondvacsinált indokkal. Ennyire csak nem vagyunk rendőrállam!

Egész más, ha valaki komolyan űz valami illegális dolgot, amihez ténylegesen
felhasznál tudomisénmilyen oldalakat, és ezzel kapcsolatban tetten is érik,
találnak is fűt-fát-virágot. Egy szerencsétlen vénembernél ez igen
valószínűtlen.

Most voltam fogröntgenen, és láttam egy marha vékony, elég nagy képernyős
valamit egy leányzónál. Megszólítottam, hogy ez miféle ketyere. Mondta, hogy
tablet. Natessék, aki még nem is látott élőben tabletet, annak mi a fene
keresnivalója lehet ezen az illegális területen. Ahhoz kicsit többet kéne tudni,
nemde? Ezen az alapon azt is meg lehetne támadni, aki egy angol szóra kérdez,
ami azt jelenti, hogy kés. Na azt biztos azért kérdezte, mert késsel akar ölni,
nemde?

Még hogy egy illegális oldal nevét ne lehetne leírni, nekem nevetséges.