[Epitesz-barkacs] parkettaragasztó

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Feb. 9., H, 19:35:07 CET

Lett volna valami egzóta, az nagyon tetszett, de végül lebeszéltem
magam, mert drága volt, és megvettem a legkeményebb fazettás Kaindl
lamináltat. De hosszú távon ez sem vált be, meglátszik rajta
(véglegesen) minden bútormozgatás, gyerekjátszás, félteni a nedvességtől
stb. Úgyhogy az új kérómba valami elpusztíthatatlant akarok majd, úgy
mint greslap, oszt jónapot.

Gábor