[Epitesz-barkacs] parkettaragasztó

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Feb. 9., H, 20:07:04 CET

Ezt értem, de például a hasonló tulajdonságú de feleennyibe kerülő
murexin pu
ragasztó az szar? Feljön a parketta, megmérgezi a macskát, vagy szeretik
a hangyák
és beköltöznek? Induljunk ki abból, hogy alatta száraz, sima, satöbbi,
tehát most nem
az a kérdés, hogy a sika jobban bírja-e ha össze van cseszve alatta.
Annyi csak az igénybevétel, hogy vízteres kandallóból csövek indulnak el
egy csokorban
pár méter hosszon alatta, tehát kábé padlófűtés szor három azon a
szakaszon az
igénybevétel.

--
Hofferek Attila