[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Jan. 6., K, 14:19:05 CET

Pontosítok: nem szenvedett maradandó alakváltozást, ezt csak úgy
értettem, hogy amikor utána fölállítottam, akkor is görbe maradt. De
ettől azért felhasználható volt még.
Abban azonban én is biztos vagyok, hogy a homok úgy kinyomja, mint a
vöcsök, szép púpos lesz a fal, sok púppal. :) Szerintem még sűrűn
vasalva is.

Károly