[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
2015. Jan. 6., K, 17:25:41 CET

Olyannyira nem kizárt, hogy asszonypajti munkahelyén az ő emeletükön
több kis cég van, köztük jó néhány lengyel (export-import) cég. Nos, ők
is állandóan kiabálnak. :)

Azért viszont harapok, ha valaki az olaszokat cigányozza. :)
Tanultam olaszul, évente több alkalommal járunk oda (északra is, délre
is), én imádom őket. 2014-ben kb. 18 napot töltöttünk ott, idén is
megyünk délre, Kalabriába (már voltunk ott máskor is). Ha 10-15 évvel
fiatalabb lennék, "olaszba" költöznék. És én még ott sosem tapasztaltam
(na jó, elvétve talán) azt a fajta kiabálós vitát, amit a tévében az
olasz filmekben elő szoktak adni. Pedig hidd el, nem csak a
turistalátványosságoknál szoktunk megfordulni, hanem bele szoktunk
szagolni az olasz hétköznapi életbe is (mindig egyénileg utazunk).

Viszont a lengyelek szinte mindig kiabálnak (nem csak a szomszédaink).

Károly