[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 18:27:22 CET

Karoly Kovacs wrote:

> Komolyan: szerinted nem gondoltam erre?

Nem tudhattam, mert nem írtad meg, de ezek szerint igen.

> De szerinted hogyan lehet
> rávenni a szomszédot? Mert szerintem sehogy. (A mi oldalunkon még
> csak-csak nekiugraék, bár én sem annyira szívesen).

Nem kell a szomszéd hozzá, ha nálatok van hozzá akarat, türelem és pénz. A
réseket egyik oldalról is jól ki lehet tömni maradéktalanul. De előtte azért nem
ártana egy próbát tenni, ha valahol kisebb helyen meg lehetne bontani a falat,
és nem rögtön nekiesni az egésznek, hogy aztán kiderüljön, nem is ez volt a baj.
Sőt, lehet, hogy nem is bontani kellene, csak egy halom lyukat fúrni ide-oda
találomra. Ha a fúró fugát kap el több helyen, és szinte beesik, ahogy a
vakolaton átment, akkor meg is van a baj. Mondjuk 6mm-es lyukakat el lehet
tüntetni, vagy képek, más falt takaró helyek mögött tenni próbákat, ahol a
lyukak betömése után maradt nyomok nem zavaróak.