[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2015. Jan. 6., K, 21:17:11 CET

> Akkor mégis jobb a betonip. Az valamiért alaktartó. Csináltam belőle régen a
> hajdani barátnőmnek galériát. Szóval ez volt a teherhordó járófelet. Nem én
> találtam ki, építész tervezte.
>
> Más tészta, hogy vágáskor életlen lesz még a vídiafogú fűrésztárcsa is elég hamar.

Tavaly volt szerencsém a betonip/ck laphoz kb.: 20m2 felület erejéig. Ilyen
tárcsát adtak:
http://image.arukereso.hu/full/257876864.gyemant-vagotarcsa-szegmenses-diamant-115-x-22-2-x-7-mm.jpg
A boltban elmondták, hogy a fogazás nélküli a vizes/nedves vágáshoz való, a
fogazott a szárazhoz. A leírásában csak annyi volt, ha elmenne az "éle", akkor
habkővel kell "kezelni" - mint a sniccer pengét dörzspapírral :-)
Igaz csak szabad térben használható, mert porfelhőt gerjeszt, de ettől
eltekintve nagyon könnyű volt használni.

Laci