[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Jan. 7., Sze, 08:56:20 CET

Azt tudom, hogy például a német romák sokkal inkább hagyományos romák, mint
a magyarok. Nagy vándor kolóniák vonulgatnak, lesáskáznak mindent, amerre
járnak, külön körbekerített területeket csinálnak nekik amikor valahova
megérkeznek,
a discoveryn volt egy sorozat az életükről pár éve. Mindig ahol
megjelennek ott
nyílnak a military boltok, ugrik megfele az önvédelmi cuccok eladása.

--
Hofferek Attila