[Epitesz-barkacs] Galan Ochag 6kw beszerzesi forras

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 10:46:48 CET

Mondjuk én így csináltam, párezer forintért:

Vettem 3 vasaló cekaszt ( azt a kerámiagyöngyöset) fogtam a (16-os?) lágy
réz csövet, U-ba vagy dupla U-ba hajlítottam, bele a cekaszt, a végére
felforrasztottam a menetes végeket.  Találtam egy nagyobb tűzoltó palackot,
levágtuk az alját, kapott peremet, vastag lemezből új tetőt, abba
belefúrkáltam a cekaszok végeit, meg a víznek egy colos bemenetet, stb..
Szivattyú, kiegyenlítő, stb volt a meglévő gázkazánban.

Tökéletesen működött, de aztán lett olcsóbban fenntartható fűtés (lett
földgáz).

KI