[Epitesz-barkacs] Hangszigetelés gipszkarton falba

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2015. Jan. 7., Sze, 14:39:37 CET

Én arra gondoltam, hogy beleszabunk egyik oldalról egy gipszkarton táblát,
ami annyira síkban van, hogy gletteléssel el lehessen tüntetni a feltűnő
síkbeli eltérést.
Ehhez lehet, hogy vezetőléc felszerelése célszerű a fal síkjában.

Aztán a másik oldalról berakunk mondjuk valamilyen vastagságban (1-2 cm)
valamilyen hőszigetelő üveggyapotot és aztán jön a következő tábla
gipszkarton.
Körbe a réseket sziloplaszttal kitöltve. Ez nem dagad mint a purhab.
Ha jól tudom, a purhab esetén is és a sziloplaszt esetén is kell rögzítés
arra az időre, amíg azok megszilárdulnak.
Ezért az átmeneti rögzítésre ragasztópisztolyos módszert gondoltam.
Ez azonnal rögzít és tudunk tovább dolgozni.

Ezután berakunk 1-2 réteg lamináltpadló alátétet. Azt a fehér szivacs
szerű, de zártcellás valamit.
(Csak azért, mert ez más anyag mint az előző és úgyis van otthon.)

Majd újra gipszkarton, amit már jó lenne szintbe hozni a másik fallal.
Ehhez valószínűleg szintén vezetőlécek kellenek.

Az egyes táblák csak a tokhoz lennének rögzítve, egymáshoz nem.
Így állna össze a szendvics a gipszkarton lapokból.
Vélemények?
Ötletek?

Üdv. Tibi