[Epitesz-barkacs] Dilaticos osztas esztrichmezobe

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2015. Jan. 21., Sze, 06:56:59 CET

Naszal: veszek gipszkarton élvédőt, azok közé ragasztom a dilatációs
csíkot, és ezt a miskulanciát kétoldalassal a hőtükörre. A hőtükröt a
dilatációs sávban ragasztósprével rá a lépésállóra, igy nem mozdulhat el.
A maradék vasanyag meg megy a dilatációs sávok széléhez.

Amit nem tudok (sokmindent:)! ):
a vasháló mennyire legyen precizen méretezve a dilatációs "medencékbe"?
vagyis a dilatációs csíkhoz milyen közel essen?