[Epitesz-barkacs] Dilaticos osztas esztrichmezobe

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 21., Sze, 15:27:30 CET

Endre Szabo wrote:
> Kamunak. Szerintem. De jobban hangzik, mintha tech fólia lenne. Elvben
> leöntve betonnal is működik. Ha csak 5% nyereség van, az is valami.

Nem tudom, árban hogy áll a dolog, de ha a beton és a hőtükör között kontakt
van, akkor nincs mód a sugárzás kihasználására.

Képzelj el egy termoszt. Ott ugye két üvegréteg van, köztük vákuum, és a külső
réteg belsejében, vagy a teljes vákuumolt részben teljes egészében van hőtükör.
Vagyis nagymértékben meggátolják, hogy a hő sugárzással kijusson a termoszból.

Na de ha ezek a teljes felületen összeérnének, akkor ennek semmi értelme nem
lenne.