[Epitesz-barkacs] Dilaticos osztas esztrichmezobe

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2015. Jan. 21., Sze, 16:22:41 CET

Érzésem szerint a cső a hőforrás, és alatta van egy betonréteg a hőtükörig. A
csőből pedig nem csak hővezetéssel távolzik a meleg, hanem sugárzással is.
Biztos nem ront rajta.
1984-ben csináltam padlófűtést. Szereztem használt offset nyomólemezeket
egy nyomdából. Pár tizedes alulemez. Ez került alá. Nem is a hőtükör szerep
miatt, hanem a felület hőméársékleti hullámosságának csökkentése okán.
Akkoriban még a 20 cm-es csőkiosztás volt a divatos.

Gábor