[Epitesz-barkacs] Baumax kaput nyemcki

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 08:52:54 CET

Es nalatok is az epitoipari kisvallalkozas a fo celcsoportja ezeknek?
Nalunk tele vannak olyan termekekkel, amiket egy epitoanyagtelepen is
megkapni barmikor, es szinte nincs bennuk semmi olyan, ami tenyleg az
otthoni barkacsolo szamara lenne hasznos. Egyik maniam az alapanyagok
kistetelben arusitasa, pl hogy  retegelt lemezt vagy osb-t csak tablaban
arulnak, azt meg szemelyautoval el sem lehet vinni. de ugyanigy nem lehet
vasanyagot sem venni, akar elore ledarabolt kisebb darabokat. csavart
darabra hamarabb kapok a csavarboltban mint a barkacsaruhazban.

Vajk