[Epitesz-barkacs] Baumax kaput nyemcki

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2015. Jan. 22., Cs, 08:53:37 CET

én igazából azt nem értem, hogy ennyi gazdag ember van az országban, aki
eltartja ezeket
a luxusprofittal árazott barkácsáruházakat. kiszámoltam hogyha a
nyaralót barkácsáruházból
újítottam volna fel (praktiker webshop áraival számolva) 11 millió lett
volna. helyi tüzéppel
szerződést kötve kevesebb, mint 5-ből kijött.

--
Hofferek Attila