[Epitesz-barkacs] Baumax kaput nyemcki

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 09:03:00 CET

Viszont sokkal rugalmasabban (voltak) nyitva. Jártam már úgy, hogy vasárnap
délután 4-kor kellett egy tubus sziló. A legtöbb szakbolt a munkások
idejéhez van igazítva, egy napközben dolgozó ember este csak a
barkácsáruházba tud menni, ha kell valami.
Mondjuk ez a vasárnap kérdés most már megoldódott.

Szabolcs