[Epitesz-barkacs] Baumax kaput nyemcki

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 18:42:32 CET

Szerintem a baumax nem üzleti okokból távozik. Az árai olyanok voltak, hogy az
nyilván korábban elfogadható volt, mert különben vagy becsődölt volna, vagy
észreveszi magát, és kezd olcsóbban árulni akármit is.

Én szerettem oda járni, mindig volt lehetőség akár hétvégén is beugrani
valamiért, ami hiányzott, vagy elfogyott (pl a pisztolyos purhab). Ott láttam
először négertárcsát is, aztán persze túl drágának találtam, és már ismerve a
holmit, a neten kerestem rá, és találtam olcsót webáruházban. De ha nem látom
meg a baumaxban, lehet, hogy a mai napig is drótkoronggal nyomulnék, és
szedegetném az üdehamvasból a drótdarabokat, mint régen. :-)

Szóval nekem nem esik jól, hogy kimegy, és bár ez nem politikai lista, de
hallottam egy rahedli érvet arra, hogy ez miért az orbánék miatt van. Ha még
sokáig maradnak, eltűnik az összes külföldi ilyesmi, és gyanús, hogy onnantól
meglódulnak az árak, gyorsan csökken a termékféleségek száma...