[Epitesz-barkacs] Villanyszerelési szempontok

Beka beka63 at freemail.hu
2015. Jan. 22., Cs, 21:22:44 CET

Hello jhidvegi!

> Nahát, ilyet se láttam még. Jó ez így? Minek kell annyi cső?
> Egy üzemcsarnokban se biztos, hogy sokkal több kanóc kell. :-)

Barátomnak huszonéve már így készült a lakása.
Én is csak néztem. Azt mondta a villanyász haver, hogy ezt így kell.
Én azt mondtam, körbekeríteném a lakást két huszonhármas csővel,
az egyikben megy az áram, a másikban meg az összes többi.
Konkrétan úgy szétvésték a falat, hogy volt olyan ajtó, ami felett
már alig fértek el sorban a falban a csövek. A falak megmaradt
masszívságáról meg ne is beszéljünk. Több helyen átszakadt!
Aztán jött a fekete leves, mikor megpróbálták a sok vékony
csőbe berángatni a drótokat. Akkor mentem (hívtak) segíteni,
mikor a konyhai TV antenna kábelével végképp elakadtak.
Nem túlzok, ha azt mondom, hogy volt a csőben 15 kanyar.
Dobozolás nélkül! Vittem három féle behúzószalagot, négyen
toltuk húztuk, és ráment egy fél délután, mire átért a kábel.

    Géza