[Epitesz-barkacs] Villanyszerelési szempontok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 21:24:07 CET

Beka wrote:

> Ebben az a fasza, hogy néhány év, vagy új tulaj, és az ember
> sehová nem mer fúrni egy rohadt lyukat, mert nincs ember
> aki biztosra megmondaná, hogy merre mennek a vezetékek.

Ez ma már nem gond. Vannak műszerek, amikkel simán ki lehet mutatni.

Viszont az igencsak indokolt, hogy részletes fotók, videók készüljenek a merre
mi megy dologról.
Azért ezt az összevisszaságot, vagy toronyiránti menetet nem annyira értem.

> Eddigi csúcs az volt, mikor az ügyfél felfúrta a tévékonzolt,
> és közben egy füst, akarom víz alatt, szétbarmolta a fűtés
> csöveit a falban. Egy olyan falban, aminek mindkét szélén

Hát az már sokkal szarabb ügy.

> Milyen szép is, mikor a kűműves így bánik a csövezéssel:
> https://www.youtube.com/watch?v=-5FhMvRI8Z8

Ez bennem abszolút nem váltott ki röhögést, inkább azt, hogy ha ott lettem
volna, a létrával lenyomtam volna a fazont a létráról. És megetettem volna vele
a saját cigarettáját. :-)

Hogy még büszkék is a rettentes gányolásra! Istenbarmai!