[Epitesz-barkacs] Villanyszerelési szempontok

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 21:53:41 CET

Beka wrote:

> Átjön a szomszédból a Béla, oszt alkotnak valamit két sör között.

Na jó, ilyet már linkelt be valaki, amikor valam pc alaplapot átfúrtak, hogy
valamit odarögzítsenek. :-)

> A IX. kerületben rendesen volt házépítés, míg tartott a lendület.
> Volt szerencsém látni, amit csövezés címszóval műveltek.
> Néha semmiféle magyarázat sincs az elképzelésre...

Ezért aztán legjobb, ha a hozzáértő gazdi maga megtervezi, elkészíti, max
segítőket hoz, és végül jól lefkényképezi, meg ledokumentálja az egészet.

Még valamit le akartam írni:

Ha az a feladat, hogy valami cső lejön a falon a padló felé merőlegesen, és kb
úgy is kéne folytatnia az útját, akkor nem az a helyes, hogy jól megtörjük a
csövet, kicsi ívben meghajlítják, hanem nagy ívben pl balra a falban még, aztán
onnan megintcsak nagyobb ívben a kívánt irányban, de már a padló síkjában.
Ugyanez plafonnál vagy két fal találkozásánál. Legalábbis szerintem így kéne.