[Epitesz-barkacs] Villanyszerelési szempontok

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Jan. 22., Cs, 22:19:10 CET

plus par dolog, ami elsore kimarad a scope-bol:
 - kulso vilagitas es konnektornak vezetekeles
 - csengo, kaputelefon
 - telefon, kabelteve bejovo kabele
 - riaszto kabelezes
 - tevenek kabelezes. koax vagy utp? szeirntem ures cso, de nem 20-as hanem
vastagabb.

tovabba
 - gegecsovet kerulni
 - plusz ures cso sokmindenhova
 - ha villanyszereleskor meg nincsenek bent a belteri ajtok, kurvara tudni
hogy merrol lesz a kilincs. ne kerdezd miert irom.

Vajk