[Epitesz-barkacs] Baumax kaput nyemcki

Imre Kormos imre.kormos at gmail.com
2015. Jan. 23., P, 15:16:05 CET

Ez ( szerintem) azt jelenti, hogy ez a törvény a teljes bolthálózatra
vonatkozik, tehát a tecsó azért csukhatta be a 13 boltot, mert a
veszteségei veszélyeztették a maradêk 200 nyereségét. Ettől még tarthat
nyitva pár veszteséges boltot is.
Ha szétszedi a céget kisker nagyker szállítmányozás épületfenntartás
humánerőforrásmanagement stb cégekre, akkor a kisker részt papiron
nyereségessé tudja rakni a többi üzletág terhére?
Marhaság ez az egész.
Én simán adóztatnám a szellemi jog nemtudommi importját, amit jellemzően
pénzkihordásra használnak a cégek...
( azért írom ezt ide, mert a megyehatáron átnyúló autópályamatricás ötletem
is innen eljutott a kormányig :))

Ki
2015. jan. 22. 21:19 ezt írta ("Kaczmarek Edvard" <edk-barkacs at babakezek.hu