[Epitesz-barkacs] Padlaster/padlasszoba hoszigetelese

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 10:29:46 CET

Szervusz Zoli!

> Kritikus a kb meter magas fal es a rafektetett gerendak talalkozasa. Hogyan
> alakitani itt ki a megfelelo szigetelest?

Keress rá a "térdfal hőszigetelés" képekre, kijön egy csomó csomóponti
rajz. Én befújt cellulóz hőszigetelést használnék, nálunk bevált a
homlokzaton és a födémen. Szarufák közé is jó, de szarufavastagságnál
vastagabbat kell csinálni, hogy a szarufák okozta hőhíd csökkenjen. Ez
úgy készül, hogy vízszintes távtartók kerülnek rájuk alulról, min. 5
cm.

Gondolom, nincs homlokzati hőszigetelés sem. Ezt a térdfalon a
tetőfóliáig föl kell vinni, de ez látszik a rajzokon. Ha van rá mód,
ne spóroljatok a szigetelés vastagságán.

szia: Balázs