[Epitesz-barkacs] Padlaster/padlasszoba hoszigetelese

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Jan. 29., Cs, 12:22:42 CET

Szervusz Zoli!

> Mindenkeppen homlokzatra 15 vagy 20 cm szigeteles kerul kivulrol.
> Ezt kellene a cserep reteg alatt bekanyarintani es hasonlo hoszigetelsi

Jól hangzik... érzésem szerint közvetlen a héjazatnál (tetőfólia és
fedés) EPS-sel nem nagyon lehet hőhídmentesre csinálni, én oda
szálasat vagy befújtat raknék. Bár lehet, hogy csak fantáziátlan
vgayok.

> iden nem teszik lehetove, hogy leszedjuk teljesen es ujraacsoljuk.
> Az also szintet szeretnenk lakhatova tenni oszig.

Húúú, akkor merész gondolat a padlástér hőszigetelése. Szerintem
célszerűbb a tetőt újraácsolni és a födémet hőszigetelni, aztán ha
lesz lóvé, jöhet a homlokzat és a tetőtér hőszigetelése. A födémre
tett hőszigetelés óvatos munka esetén jórészt újrafelhasználható lehet
a szarufák között.

Mi a szottyadt kis házunkat belülről fölújítottuk:
http://bamer.hu/haz/
majd jött a bővíthetnék és tetőcserélhetnék. Végül a falak kétharmadát
hagytuk meg úgy, hogy én végig bent laktam. Elég szomorú látvány egy
kész konyhában vagy fürdőszobában födémet bontani.

Nagyon kell vigyázni a félkész és kész házakkal. Jó építésszel és
hasonló érzékű haverokkal nagyon át kell beszélni, mert most még
kisebb fájdalom egy ajtót, ablakot, vagy közfalat átrakni. Mi
átraktunk két ajtót, de további kettőt kellett a tetőcsere során. A
konyhát pedig, miután egy lyukból készre fölépítettük, teljesen
lerontottuk megint, és teljesen más kiosztásra, más anyagokkal ismét
megcsináltuk.

> http://csaladihazepites.com/wp-content/uploads/2010/02/ytong_epitesi_rendszer.jpg
>
> Sima lamberias/hungarocelles szigetelesnel tul nagy az athallas az emeleti

Nagyon drága lehet az Ytong koporsófödém... tuti van rá olcsóbb
megoldás is. Szüleimnél ez még föl sem merült, és nincs ilyen gond a
tetőtérben.

szia: Balázs