[Epitesz-barkacs] Padlaster/padlasszoba hoszigetelese

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Jan. 30., P, 12:15:59 CET

Szervusz Zoli!

> A celluloz befuvast mennyiert csinaltak?
> Delvideken ilyenrol meg nem is hallottam, hogy valaki csinalna...

2008-ban 80 m2 20 cm vastagon 120 kFt anyag + 60 kFt munkadíj volt.
Itt már sokan foglalkoznak vele, szerintem a déliek átmennek hozzátok
is. Próbáld meg.

Megfelelően előkészített hely kell neki - azt is megcsinálják, de
gondoltam, azt megspórolom. A födémre élére állított pallók kerültek.
Alulra még egy teherautó féltégla egy sorban, mert nagyon sokat
gyártottak a kőművesek. Az a hőtároló réteg. A 20 cm hőszigetelés
viszont kevés, legalább 30 cm kellene, esetleg 40. A födémen megy ki a
legtöbb meleg, ha azonos vastagságokat nézünk.

szia: Balázs