[Epitesz-barkacs] gesztenye fa fúrása

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2015. Júl. 1., Sze, 16:17:07 CEST

Szervusz Lista!

Barátomnak akartam segíteni, és ennek keretében nedves szelídgesztenye
farönkbe fúrtam lyukat ilyen fúróval:
http://www.timarvasker.hu/fafuro-120x235mm/t

Nem ilyen márka, kínai, de sokat dolgoztam vele fenyőben, nedves és
száraz akácban.

Most pár centi behatolás után megállt, csakvésőt melléütve lehetett
kihúzni. A forgács szürke volt a fémtől, a fúró sima felszínét
megmarta valami, tapintható hornyok lettek benne. Nyilván a fa volt,
valahogy hozzátapad, és a fúró (is) enged. Utána kapott lapátfúrót,
azzal nem tudom, mire ment. Láttatok már hasonlót?

szia: Balázs