[Epitesz-barkacs] Falazat

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 6., H, 22:52:43 CEST

A legjobban nekem is az a módszer tetszik, amikor valamit csak
megveszek, és lerakom a földre :)

Vajon van erre méretezés, vagy ökölszabály, hogy mekkora felületű
betontuskó kell mondjuk 100 kiló alá? Vagy csak vesz az ember egy
csomót, aztán majd lesz valahogy... Mert ha alatta nem homogén, vagy
változik a talaj, gondolom az is meg tud süllyedni.

Gábor