[Epitesz-barkacs] Falazat

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 7., K, 11:11:38 CEST

És ha végigrakja az ember beton járólapokkal? Akkor nagyobb felületen
oszlik el a teher, és nem kell ott betont keverni.

Bár az is számíthat, hogy egy vihar ne borítsa fel, vagy mozdítsa odébb
az egészet, abból a szempontból is az a jó, amit írtál, a pont-alap.

Egyébként a beton és fa találkozásánál kell valami vízszigetelés? Mert a
beton hajlamos felhozni a nedvességet.

Gábor