[Epitesz-barkacs] Falazat

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 7., K, 12:58:35 CEST

Köszi a leírást!

Van itt még nekem egy maszek problémám, hogy nincs rendes kapum, csak a
kerítés, és rajta egy kicsi személybejáratnyi kapu. Itt a könnyebb
dolgokat be tudnám egyenként hordani, de egy teherautó nem tudna
beállni, hogy lerakja az akármit, téglát, sódert stb.

Egy szép téglakerítés van, és ott kellene megbontanom rendes kapuhoz,
ahol majd a végleges kapu és út lesz, de ahhoz tudnom kéne hogy hol lesz
a garázs és a ház... egymásra épülnek a problémák.

Gábor