[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 10:52:13 CEST

Endre Szabo wrote:
> Hat, ott a tuzoltok viharponyvat rogzitettek ideiglenesen, az tan te
> is megtehetned.

Mármint felülre, a tetőre? Nem tudom megtenni, erre a tetőre én most tutira nem
tudok felmászni.
A cserepeket anno én raktam fel, de akkor még fiatal voltam, és természetesen
csak a tetőléceken mászkáltam a cserepeken nem. Ez a tető valami 45 fok körüli
hajlásszögű, és marha magas nekem. Csak belülről matatható asszem.

De arra már gondoltam, hogy ahol beesik a padlástérben, oda teszek egy nagy
fóliát valami vázra, és az arra zuhogó vizet kivezetem. Ha minden kötél szakad,
átmenetileg ez lesz a megoldás.