[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 12:41:28 CEST

Endre Szabo wrote:
> Igen, nekunk meg egy kb 100 kgos femviskonk, annak sincs semmi baja.
> Ordog erti.

Állítólag itt egyfajta forgószélféle söpört végig. Ilyenkor könnyen meglehet,
hogy a lokálisan szélárnyékban lévő, vagy pártíz méterrel odébb lévő objektumok
simán megússzák.

Én lent voltam a pincében, amikor hallottam a dolgokat. Szinte robbanásszerűen
jött a szél, nem lassan erősödve. Ami arra utal, hogy tényleg valami forgó dolog
lehetett, és amikor ideért, akkor lett az a hirtelen megerősödés.

Ahol a pót-cserepeket vettem, milliós károk keletkeztek. Térdig ért a víz a
pincében, ahol valami iroda, számítógépek...vannak, és még egy csomó berendezési
tárgy tönkrement. Kerítés szakadt ki hosszú darabon... Ehhez képest egész jól
kiszolgáltak.