[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 21:45:39 CEST

Pataki István wrote:
> Én emlékszem a gyerekkori házunkra, nagyapám ugyan nem volt kőműves,
> de minden (vagy minden második?) cserép le volt kampózva, és igen,
> erős cementes malterral végig volt kenve minden sor belülről. Csak
> néhány helyen volt kihagyva, hogy ott föl lehessen húzni, ha kell.
> Szerintem még ma is az a cserép van rajta.

Büszke vagyok magamra, hogy ezt én magamnak találtam ki anno. :-)

Sőt, a maltert is magam kevertem, nem lett repedéssel teli, és máig keményen oda
van kötve a cserepekhez.

Ha manapság szeretnék ilyet, akkor megfelelő lenne pl a hungarocell-ragasztó?
Vagy valami más, készen kapható zsákos cucc? Valamikor augusztus végén szeretném
ezt a műveletet elkövetni, és tutira nem lesz időm a betonkeverőt rendbehozni.