[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 21:48:28 CEST

Cser Tamas wrote:

> a cserepeket árusító telepeken hozzávaló kampót ma is lehetett kapni,
> (láttam ilyen gyári kampókat, és a cserép árának kb 20%-ért emlékeim
> szerint) de gyanítom, mogy a mai tetőfedősök költségcsökkentés címén

Én meg az újonnan vásárolt cserepeken láttam két lyuk-helyet, olyat, ami nem túl
nagy melóval (kis vídiafúró gondolom) pillanatok alatt át lehet fúrni. Ezek
olyan helyen vannak, ahova a tetőléc esik. Tehát akár oda is lehetne csavarozni,
még tömíteni se kellene, mert a fölötte lévő cserép még éppen takarja.