[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 21:56:04 CEST

Sandor Szali wrote:
> Ahol csak felulrol ferni hozza, ott mit lehet tenni?

Végülis ott is be lehet kenegetni, csak marha ronda lesz. A kúpcserepeket
szokták kívülről is.

De úgy is lehetne, ha valaki fel tud rá menni, hogy megemelgetni az aljukat, és
betuszkolni vagy kartusból benyomni némi anyagot...

Mindenesetre a rendesen megcsinált tetőnél evidens, hogy csak kívülről lehet
hozzáférni. Ezek nem is nagyon lesznek a szél által megbontva. Na azért ma
láttam ilyen házat is. Ráadásul a tulajai igen elesettek, betegek, idősek,
lehet, hogy észre se vették még. Vagy azért nem vették észre, mert a betoncserép
alatt jól meg van csinálva a fólia.

Viszont láttam egy házat, aminek az egész fedélszéke hiányzott. Elképesztő
látvány volt. Persze lehet, hogy előtte felújítási célból lebontották, de
valahogy nem igazán így nézett ki. Két részből állt a ház, az egyik részen csak
részlegesen volt szétbombázódva, a másik részén teljesen hiányzott minden.

Másik háznál meg ki voltak rakodva az udvarra bútorokkal, mindennel. Gondolom
xarrá ázott mindenük. Utólag belegodolva egész jól jártam sokakhoz képest.

Éjjel a szétázott csavarosdobozokat öntöttem vasasztalra, és hőlégfúvóval
szárítgattam fajtánként, és kerestem más dobozt vagy ilyesmit nekik. Ha hagytam
volna a francba, tönkrement volna többtízezer Ft értékű csavar. Meg hát a
dobozaik annyira szétáztak, hogy alig bírtam szétzuhanás nélkül megfogni őket.