[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 9., Cs, 22:00:46 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Én biztos hogy ilyen terhelésre fagyálló flexragasztót használnék, nem
> azt a kvarcitos olcsó ócskaságot amivel a dryvitot glettelik.

Ezt így hívják? Fagyálló flexragasztó?

http://mapeker.hu/webshop/mapei/hidegburkolati-termekek/cementbazisu-ragasztoanyagok/adesital-flexragaszto

Ez volna az? Nem is vészes az ára, jó sok cserép megkenegethető vele.

Jött már szemlézni egy tetőfedő, cserepeket rakosgatnak majd az emberei, az
drágább lesz jóval, de megéri. Nagyon kikészültem, amikor tegnap az esőben azt a
kb 20-30 cserepet hasalva-ülve, térdelve... a helyére kínlódtam. Főleg a
létrázást tűrte a xar bokám nagyon rosszul. Ma alig bírtam járni is.