[Epitesz-barkacs] tetofedo

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2015. Júl. 9., Cs, 22:52:13 CEST

Nem tudom elképzelni, hogy nagyapám ilyenért pénzt adott volna ki:)
Egyébként az a valószínű, hogy nem is árultak akkoriban ilyen
luxuscikket, hanem lehetett valahol venni valami rohadt kemény
vasdrótot, és abból vágta-hajlította. Jó anyag lehetett, mert nem
emlékszem, hogy idővel rozsdásodott volna.
pi