[Epitesz-barkacs] tetofedo

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2015. Júl. 10., P, 05:41:47 CEST

Szal tegnap voltam a Tárnoki szerkezetkész/épülgető házunknál
szemrevételezni. A lényeg: láttam a környéken pár fát kidőlve, házon fekvőt
is, cseréphiányokat is (nálunk minden egyben, így csak látottakat írok le).
Akinél betoncserép van (nálunk is), azoknál senkinél nem láttam
cseréphiányt, elmozdulást. A modern tetők kivéve a hullámlemezeseket,
nagyon jól megúszták. A síma cserepesek, és a bádoglemezesek kapták a
nagyját, szerintem a könnyűségük miatt, de ez csak tipp.
Nálam egy kis kerti szerszámtároló van, 5m2, 100 kg, nincs rögzítve a
talajhoz, meg se rezdült, vagyis valahogy szélárnyékba került.
Fáknál jellemzően a magasabb súlypontú lombkoronás fákban esett kár (ezt
budapesten is lehet látni).
Érdekes mód jegenyét, juhart nem láttam sehol sérülni.