[Epitesz-barkacs] tetofedo

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Júl. 10., P, 15:22:34 CEST

Ja, azt nem írtam, hogy a vasúti töltésen dőltek ki sorban. azt szokták
mondani, hogy egy fa gyökérzete kb. akkora, mint a lombozata, hát
ezeknél nagyon nem volt meg az arány, alig van valami kis vacak ott
alul. Hogy ezek mennyire ős, vagy telepített fák, nem tudom, fogalmam
sincs mikor épült ez a töltés. De szerintem legalább 40 éves fák.

Gábor