[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 11., Szo, 08:50:40 CEST

Cser Tamas wrote:

> rossz hír Józsinak:
> Bp. 22-ik kerületben van helyi önkormi településképi rendelet
>
> Képviselő-testületünk elfogadta Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület
> 6/2014. (III.05.) önkormányzati rendeletét. Ennek következtében
> Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzat polgármestere
> 2014. május 1-jétől településképi véleményezési eljárás
> lefolytatásával őrködik a településkép alakulása felett.

Ez nem nekem rossz hír.

Az, aki tőlem kért tanácsokat, most megírta, hogy be kell adni terveket
településképi akárhova, de az, aki neki az ajánlatot adta, egy csomó helyen
odaírta, hogy "vagy milyen szín?". Szóval elég széles választék lehetséges. Neki
szinte kész háza van, csak a hungarocellről hiányzott a szín, meg a tetőt akarja
paláról másra cserélni vagy ilyesmi, nem tudom pontosan. De ahogy látom, jobb
lett volna neki, ha megszabják a szineket, mert tök tanácstalan, hogy milyen
legyen. Pedig nőből van! Én meg olyan pasiból, akinek az ilyesmihez soha nem
volt ízlése.

Ezeket a csillagászati meg efféle dolgokat nemcsak hogy méltányolom, de
kifejezetten egyet is értek vele. Mi a frásznak kell egy utcába olyan erős fény,
hogy apróbetűs újságot is lehessen alatta olvasni, és ráadásul nem csak az
úttestre világítanak, hanem be a telkekre, a házak ablakaira is dögerősen, meg
az égbe is. Aztán persze a jókora többletvillanyszámlát adók formájában a
lakókkal megfizettetik.