[Epitesz-barkacs] tetofedo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2015. Júl. 14., K, 15:08:48 CEST

Beka wrote:

> Társasház, utcafronti, de ahogy elnézem, a lakók szarnak
> az ablekacsere beillik-e a képbe kérdésre.

Nem hinném, hogy merőben más alakú, méretű ablakokat rak fel bárki is a régiek
helyett, nemde?

> Meg a klímákat
> is szórják fel az erkélyekre vidáman. Mondjuk amíg nem
> szól érte senki...

Igen, az erkélyekre szabad (talán), ahogy kirakhat egy babakocsit, egy asztalt,
bármi lomot, nem szól érte senki. A klímáért max azért lehet szólni, ha zajos.

De ilyen alapon azért is kellene szólni, hogy az alattam lévő lakásban nyitott
ajtónál-ablaknál dohányoznak, emiatt én nem nyithatok ajtót-ablakot, mert kb
olyan, mintha nálam dohányozna.
(Voltam ilyen szituban, és azon törpöltem hosszabb idő után, hogy én meg
elkezdek szardarabokat ledobálni az erkélyére, vagy csövön görényszagot
leküldeni. De mivel nem teljesen az én fennhatóságom alá tartozott a kéró, nem
tettem semmit, csak bosszankodtam és undorodtam. (Akár hányhattam is volna, le
az alattam lévő erkélyre.)